E-mailing jako darmowa reklama

Posted: February 2, 2013 in E-mailing
Tags: , , ,

Skuteczny e-mailing wymaga dobrej bazy danychDziś praktycznie każdy użytkownik Internetu lub osoba, która na co dzień ma do czynienia z komputerem podłączonym do ogólnoświatowej sieci ma e-mail, czyli skrzynkę elektroniczną, która często nazywana jest pocztą. To nie jest zwykła poczta, a przychodzące listy to nie są koperty z dokumentami. Wszystko odbywa się wirtualnie, na bazie działających serwerów i połączeń internetowych. E-mail dociera niemalże natychmiast, pozwala na przesłanie treści lub załącznika, czyli linku lub innego medium, które chcemy wysłać innej osobie. Dzięki temu za pomocą Internetu dziennie wysyła się miliony maili. Każdy ociera do adresata. Każdy zawiera informację.

Nie wszystkie maile muszą dotyczyć prywatnych lub zawodowych spraw. Niektóre są mailami reklamowymi, czyli przesyłającymi ofertę lub po prostu szukającymi nowych kontrahentów. Niektóre oferty sprawdzonych firm są godne zaufania. Kiedy narażamy się na e-mailing, czyli na otrzymywanie takich reklam? Gdy zakładamy pocztę na darmowym serwisie lub zapisujemy się na forach, udostępniamy swój e-mail w sieci lub po prostu nie szanujemy własnej prywatności mailowej. Firmy, które stosują e-mailing potwierdzają, że jest to doskonała forma reklamy. Tania, szybka i legalna. Osoba, która zapisała się na stronie lub forum oświadcza, że chce otrzymywać maile z reklamami lub informacjami na dany temat. Firmy także kupują marketingowe bazy danych z tysiącami maili od innych użytkowników lub firm, które zajmują się pozyskiwaniem adresów do użytkowników. Marketing nabiera nowego znaczenia i nowych możliwości. E-mailing jest synonimem nowej technologii reklamowej. Większość maili jest ignorowana. Jednak niektóre pozwalają na zdobycie klienta lub na zdobycie rozgłosu produktu, co jest kolejnym sukcesem.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s