Co to jest e-mailing?

Posted: March 23, 2013 in E-mailing
Tags: , , ,

Poczta elektroniczna może być narzędziem marketingowym, ale wymaga przemyślanej strategiiInternet daje ogromne możliwości związane z prowadzeniem różnych działań marketingowych. Jednym z najpopularniejszych rodzajów działań podejmowanych przez firmy jest e-mailing, dzięki któremu możliwe jest szybkie i proste dotarcie do wybranej przez nas grupy odbiorców z naszą ofertą (więcej: http://pl.wikipedia.org/wiki/E-mail_marketing). Warto zatem dowiedzieć się na jego temat nieco więcej.

E-mailing to rodzaj sprzedaży bezpośredniej, która wykorzystuje pocztę elektroniczną. Wykorzystując go, możemy wysyłać do klientów różnego rodzaju broszury, katalogi, informacje o promocjach czy nowych produktach. Jednakże aby e-mailing przyniósł oczekiwane rezultaty, musimy dokładnie określić grupę docelową naszych wiadomości – w tym pomóc nam mogą bazy danych konsumentów. Informacje w nich zawarte (dotyczące m.in. zainteresowań, wyborów konsumenckich czy upodobań) pozwolą nam stworzyć wiadomość, która skierowana zostanie do precyzyjnie określonej grupy osób, dzięki czemu skuteczność takich działań znacząco się podniesie. Ponadto e-mailing jest procesem, którego efekty bardzo łatwo zmierzyć, co pozwoli nam na trafną ocenę jego efektywności oraz ułatwi wprowadzanie zmian do tego procesu w przyszłości.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s